۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

دوهزارو ده عید ارمنی ها!

-->

جدی در شوخی

ه . لیله کوهی

پایان سال 2009 آغاز 10

آخ که با شما بودن عجب کیفی دارد. به شما سلام می گویم.

به ساعت دوازده شب سی و یکم دستامبر 2009، سه ساعت و بیست دقیقه بیشتر باقی نمانده.
 در بسیاری از ممالک دنیا مردم به انتظارآغازسال دوهزارو ده میلادی نشسته اند و ثانیه شماری
می کنند. 
پیاله ها لبریزازآب های گوارای اُم الخبائث دردست برای هم بهترین ها را آرزو می کنند.
من نیز دارم فکر می کنم که در آغاز سال جدید میلادی برایتان چه به خواهم؟! درگیر جدال درون بودم. آهنگ صدای با ناز نازنین که با تن نازی از بالا به پائین آمد وبا ضرب آهنگی کوتاه به در اتاق کارم کوبید و برای شام دعوتم کرد تا به جمع اهل بیت در میز شام به پیوندم. گفتم بیا تو نازنین خوشگل ترازهمیشه که از دیشب موهایش را به رنگ شراب سرخ شیرازکرده بود با خنده ی شیرین همیشگی مرا برای  خوردن دست پخت هاله فرا خواند. امشب تمام اهل خانه مهمان، مهمان از ایران رسیده هستیم .همگی برایش به قول خودش دم گرفتند هاله حالا تو دیگه کی هستی این عادت جدید سفر اخیر هاله بود که ازهرچیزی و هرکسی خوشش می آمد دم می گرفت حالا تو دیگه کی هستی، حالا تو دیگه کی هستی!
نازنین با موهای شرابی به پیش، من به دنبال با هم این آهنگ من در آوردی هاله را خواندیم و رفتیم  بالا، هاله، حالا تو دیگه کی هستی تا رسیدیم سر میز شام. شرابی باز کردم تا مقایسه کنم بین شراب موی نازنین و شراب در جام  قبل سال نومیلادی. 
برای این جمع کوچک خانه و مهمانان از ایران رسیده آرزوی ایرانی بدون ولی فقیه کردم. برای همه شما ومن آرزو می کنم سال دوهزارو ده میلادی، سالی بدورازبلای اسلام  ناب محمدی باشد. آمین یا رب الالمین
بسیاری از نقاط دنیا شعله های آتش رنگی بر کف خیابان ها و آسمان نشانه ی شادی و سرمستی آدم ها ست از خوشی و خوبی، اما ایران بلا دیده ما شعله های آتش برای زدایش دود ناشی ازگازهای اشک آور و گاز خردل وگاز سنگ دلان حکومت اسلامی ست. باشد این شعله های آتش بنیادشان بسوزانند.
ساعت ده دقیقه به دوازده
هشدر خان آلمان

هیچ نظری موجود نیست: