۱۳۹۱ دی ۱۱, دوشنبه

عید ارمنی ها 2013



آغاز سال نو میلادی 2013 به همۀ صلیبیان جهان
خوش باد
و به شما، دگر دینداران و بی دینان نیز

ه . لیله کوهی

کارت 2013  کار ِتازۀ نازنین جواهری گرافیست مقیم بلژیک




چند سالی ست قبل از شروع آتش بازی و تحویل سال نو پای کامپیوتر با شما به درد و دل می‌نشینم و برایتان آرزو های خوب‌تر ازخوب می‌کنم
حالا هم چند ساعتی به آغاز سال 2013 میلادی باقی نمانده، بالای سرم در اتاق نشیمن همگی سخت گرم گفتگواند و من از فرصت شلوغی و نبودن یک نفر در میان چند ده نفر، راحت می‌توانم گم شوم که شدم و به خلوتکده ام آمده‌ام تا با شما به گفتگو بنشینم
قرار بود چند روز قبل از آغاز سال جدید میلادی بنا به پیشگویی، مایایی ها دنیا از نور و گرما بی بهره می شد و می رفت تا به نابودی مطلق می‌رسید. در ایران خودمان هم بعضی‌ها دست بکار شده بودند چراغ قوه و باطری و مواد خوراکی تهیه کرده بودند در آمریکا فروشنده گان لباس گرم و کیسه خواب از طریق اینترنت همه ی ذخیره های وسایل مانده در انبار ها را فروخته بودند تا شاید مردمان ساده اندیش چند روزی بیشتر زنده بمانند. اما چنین نشد، زمین به گردش خود همچنان ادامه می‌دهد و ما نیز برای نابودی آن تلاش می‌کنیم تنها تعداد اندکی در جهان به این معضل هشدار می‌دهند اما گوش شنوایی برای شنیدن و دست یاری دهنده ای برای یارایی وجود ندارد و جهان می‌رود بدست انسان‌های ثروت اندوز نابود شود
چند شب پیش پیغامی با این مضمون قشنگ دریافت کردم که می گفت: اینترنت ایران بما صبر، استقامت و سماجت بخشید . این جمله حکایت زندگی ماست در تکرار نو، شدن سالهای میلادی در کنار صلیبیان و سماجت من، در تکرار آرزوی های خوب‌ برای شمایان
شاد باشید، سرخوش و آفتابی، برایتان سبد سبد مهربانی آرزو می‌کنم و می‌روم پیاله ی اولم را بیاد همه ی شما عزیزان بنوشم

هشدرخان آلمانwww.aoja.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: