۱۳۹۰ مهر ۵, سه‌شنبه

اسلام محمد! اسلام خمینی! و اسلام اردوغان!


اسلام محمد! اسلام خمینی! اسلام اردوغان!


ه . لیله کوهی

اسلام دیگری برای فروش نداریم همینی هست که است. اسلام طالبانی!
باور کنید هیچ قورباغه یی بجای فلکس واگن رنگ نشده و ازطبقه هفتم آسمان هم اسلام قرن بیست وُ یکمی به زمین فرود نیامده این اسلام اجق وجق  پان ترکی اردوغانی هم دنبال امپراطوری عثمانی ست برای قدرت بیشتر و اجرای احکام شریعت.
اسلام ناب محمدی خمینی با اسلام ِبُنجل ِ ملک عبداله، ملک اسداله، ملک جنداله، ملک عین اله، ملک خلق اله،هیچ فرقی با هم ندارند. همشون نمونه های واقعی اسلام هستند. حتی اسلام شیتان فیتان و هشلهف شریعتی هم نمی تواند از قصاص و سنگ سار و دست بریدن و پا بریدن و چشم از کاسه درآوردن چیزی بکاهد.
باید وادارشان کرد در مساجد بنشینند و ناله کنند و دعای اللهم اِنی أسألک بحقهم وحرمتهم علیک... بخوانند . ولاغیر
با این مقدمه شما را به خواندن مقاله خانم بقراط دعوت می کنم یک استکان چای دبش بردارید تکیه بر صندلی میز کارتان بدهید وبا حوصله و دقت مقاله دمکراسی با احکام و شریعت؟! مبارک باشد را بخوانید.     
بگمان من باز غربی ها! نسخه ی پیچیده شده انقلاب بهمن 57 را می خواهند به بیماران خاورمیانه تجویز کنند . مواظب باشیم یک بار دیگر با این نسخه به دواخانه نرویم. والسلام علی من التبع الهدی.

www.aoja.blogspot.com هشدرخان آلمان

دمکراسی با احکام اسلام و شریعت؟! مبارک باشد

الاهه بقراط

روز سه شنبه 13 سپتامبر (22 شهریور) به گزارش خبرگزاری‌های بین‌المللی مصطفی عبدالجلیل «رهبر» شورشیان لیبی و رییس شورای ملی انتقالی لیبی با ریش اسلامی و لکه کبود و متظاهرانه مُهر نماز بر پیشانی (به جا مانده از دوران وزارتش در حکومت اسلامی- سوسیالیست قذافی) که شباهت ظاهریش بیننده را به یاد محمودالزهار یکی از اسلام‌گرایان به شدت افراطی حماس می‌انداخت، در نخستین سخنرانی خود در طرابلس پایتخت این کشور گفت: «ما مسلمان و طرفدار اسلام میانه‌رو هستیم. ما اجازه فعالیت به ایدئولوژی‌های افراطی اعم از چپ یا راست نمی‌دهیم. رهبری جدید لیبی با هر کسی که بخواهد انقلاب ما را بدزدد، برخورد خواهد کرد. ما حکومتی قانونی و عادلانه برپا خواهیم کرد که مهم‌ترین منبع آن احکام اسلامی و شریعت خواهد بود» (مو به مو به نقل از منابع آلمانی. رسانه‌های فارسی زبان این سخنان

۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

(جون جونی) آنجلینا جونی


آنجلینا جولی (جون جونی)

ه . لیله کوهی

لابد می پرسید چی شد سراغ آنجلینا جولی مدافع حقوق بشری رفتم؟. راسشو بخواهید من نرفتم بلکه یک گیل مرد رفت ومن از او کِش رفتم. این گیل مرد آمریکایی که سالهاست در امریکا زندگی می کنه و وبلاگی داره بنام گیله مرد که من از راه دور خیلی مخلصشم چیزهای بامزه ای می نویسه من دوستشون دارم. چند وقت پیش که این مطلب وُ خوندم یک کپی از اوگرفتم گذاشتم برای روز مبادا که امروز باشه. گیله مرد امریکایی نوشته بود این مطلب وُ یک روزنامه نگار از ایران براش با ایمیل فرستاده بود. واو هم بدون حرف وُ حدیث در بلاگش چاپ کرده بود.

۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

زندگی ناتمام


بازتابی دیگر از زندگی نا تمام



ه . لیله کوهی


نیمه های شب است و من در گیر  "درشب" بازتاب طولانی ترین شب ِ جهان و بازتاب شمس لنگرود ما.
بی شک تو آچمز خواهی شد و سکوت ِ چند ماهه را خواهی شکست.
چندین ماه گذشته را در گیر درون بودم وُ جدال با خود!
یقین دارم شما نیز مسحور در امتداد "درشب"ِ شمس لنگرود ما خواهید شد. میگوئید نه؟ پس کاری که من می گویم مو به مو انجام دهید.
بروید سراغ ذخیره های شُربِ  مُدامتان یک پیاله از آنی که دوست دارید پُرکنید، چی ست نمی دانم بُردو ست یا مرلُت یا کیانتی یا شراب سرخ شیراز.
کاری که من امشب با مرلُت چند بار تکرارش کردم. شما نیز امتحان کنید و در انتهای شعر زیبای «آزادی» از شمس لنگرودما روی نوشته ی یوتوب ماوستان را فشاردهید. آنچنان در کلاف سه تار وُ دَف وُ کلام وُ صدای گرفته گیر خواهید شد.
بیرون آمدن از آن کار آسانی نیست. پس منتظر چه نشسته اید؟ با من به مهمانی ترانه وُ آواز ِ "درشب" یا بهتر بگویم به مهمانی شمس لنگرود ما برویم.
www.aoja.blogspot.com هشدرخان آلمان





آزادی - شعری تازه از شمس لنگرودی

با خالكوب ستاره ها