۱۳۹۵ بهمن ۶, چهارشنبه

نامه ی من به آقا امام زمان (عج) پاسخ حضرت به من!

نامه ی من به آقا امام زمان(عج) پاسخ حضرت به من!

چند روز قبل به این فکر افتادم. نامه ای به حضرت "روح الفدا آقا امام زمان" بنویسم و از
ایشان عاجزانه بخواهم کاری کند تا بار دیگر فیلم ایرانی کاندید اسکار
ما همانند سال گذشته جایزه دریافت کند.
نامه ی من:
"حضرت آقا روح الفدا امام زمان (عج)". با وجودیکه خوب می دانم که حضرت امام سخت گرفتار اوضاع نابسامان جهانند. اما خواستم با این یاد داشت کوتاه از محضر حضرتتان عاجزانه بخواهم تا بار دیگر لطف کنند و به هیئت داوران اسکار گوشزد نمایند و تنها فیلم ایرانی منتخب جایزه را در لیست اول جوایز قرار دهند. این استدعای عاجزانه ی بنده بخاطر روزهای سختی ست که به ما روا شده.
المخلص شوخی در جدی. جمعه 2017.01.20
پاسخ آقا به من:
پسرم، شوخی در جدی جانم. السلام اعلیکم
نامه ات بهمراه انبوه نامه ها، دیروز بوسیله ی پستچی چاه های من، بمن رسید. واجب دانستم در میان آنهمه نامه به تو پاسخ فوری بدهم.
برخلاف خواسته تو اتفاقاً می خواهم کاری کنم که امسال این فیلم جایزه نگیرد.
 چون سال گذشته این پسرک (شهاب حسینی)  وقتی از امریکا به ایران باز گشت همان شب قبل از آنکه به خانه سر بزند به نزد من آمد و  بی هوا جایزه اسکارش را به درون چاهم پرت کرد و آن شئی فلزی درست به وسط سرم خورد و مرا به کما برد و من بمدت دوهفته تمام در بیمارستانی، بخش مراقبت های ویژه بستری بودم. اگر طبیبان معالج عباس کیار رستمی نبودند من بعد 1400 سال می مردم و شما امروز دیگر امام زمانی نداشتید. پس تقاضای اسکار را از من نخواهید.

چهارشنبه 25 ژانویه ی 2017 المهدی صاحب الزمان

هیچ نظری موجود نیست: