۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

کشف جدید واجبی از آقای دکتر


آی واجبی، واجبی! تو چقدر با ارزش بودی وُ مانمی دانستیم!



ه . لیله کوهی

آقا امام رضا امام هشتم شیعیان اولین کاشف خواص علمی واجبی (نوره) بودند.
هزار وسیصد سال قبل حضرت امام رضا علیه السلام به خواص این داروی دوست
داشتنی پی برده و به پیروان خود کراراً توصیه می فرمودند که، هرروز نشد یک روز درمیان،نشد سه روز یکبار،نشد هفته ای یکبار،نشد دوهفته یکبار ،باز هم نشد ماهی یکبار را حتماً به حمام بروند و از این داروی خوش عطر وُ بو استفاده کنند.
آقای دکتر روا(نی)زاده از اطبای حاذق و مجرب ایران اسلامی، اخیراً در کنفرانسی از کشف مجدد خود و رمزگشایی از درون کلمات و پیچیدگی زبانی از عربی به فارسی به خاصیت این پدیده ی با ارزش و کم نظیر پی برده، چندین کنفرانس پیرامون این مهم برگزار کردند.
به شما توصیه می کنم حتماً پس از خواندن این مطلب به نوار ویدئویی آقای دکتر روا(نی)زاده توجه کنید و روی یوتوب به فرمایشات ایشان گوش فرا دهید.
میرزاآقا شم شم خان ما که معرٌف حضورتان هست، این عادت از قدیم برایش مانده که همه جا سرک بکشد و کله اش را توی هر کاری بکند.
پایان جلسه کنفرانس در دیدارخصوصی از آقای دکتر رو(نی)زاده پرسید واقعاً چیزی که گفتید به آن باور دارید. آقای دکتر گفتند: اختیار دارید، این چه پرسشی است؟ باور داری کدام است! معلوم است که اطمینان دارم.
بنده و بنده زاده ها و بنده منزل، هر روز ازآن، مقدار قابل توجه ای مصرف می کنیم و هرشب همگی بخُور ِ واجبی(نوره) استشمام می کنیم. وهر کدام ازما چندین بار آزمایش سرطان دادیم. همگی در کمال سلامت و صحتِ جسمی هستیم.
بنده بعلت تجربه ی شخصی، استفاده از این داروی با ارزش و دوست داشتنی را به همه ی اُمت مسلمان توصیه می کنم،مخصوصاً بخور یا نفس عمیق کشیدن واجبی را ونیز حتی استفاده از آنرا واجب شرعی می دانم.(بگمانم این مقوله ی واجب شرعی باید از کلمه ی "واجبی" برآمده باشد و یا برعکس)
میرزاآقا شم شم خان ما برای اینکه خوب توجیه شود، دوباره می پرسد جناب دکتر روا(نی) زاده مگر در زمان حضرت امام رضا علیه السلام در عربستان حمام هم وجود داشت؟ ایشان فرمودند با این مهندسی ساختمان سازی البته که نه ولی در همان برکه های صحرای عربستان، اعراب حمام می کردند.
میزاآقا شم شم خان باز پرسید: پس نفس عمیق کشیدن در اتاقک واجبی خانه در صحرای عربستان کمی بعید بنظر می رسد. ایشان فرمودند نه خیر بلکه بوسیله چندین شتر، دیواری دور برکه می کشیدند و روی آنرا با گونی می پوشاندند و سپس طبق فرمایشات حضرت امام رضا عیله السلام نفس عمیق می کشیدند.
لطفاً کنار عکس آقای روا(نی)زاده روی نوشته یوتوب فشار دهید.
والسلام علی من التبع الهدی.
                                                                                       
   هشدرخان آلمان www.aoja.blogspot.com  

هیچ نظری موجود نیست: