۱۳۹۰ دی ۱۰, شنبه

دو مثل دوهزارو دوازده


عید ارمنی شما خجسته باد


ه . لیله کوهی

چند ساعتی به آغاز سال 2012 میلادی باقی نمانده.
سر ِ مهمانان ِ فرانسوی شیره مالیدم و به بهانه ی چرت بعد از غذا به اتاق کارم یا بهتر بگویم به خلوتکده ام آمدم تا با شما به گپ و گفتگو بنشینم و برایتان آرزو های خوب
خوب بکنم.
امسال هم نازنین خانم واقعاً نازنین برای تعطیلات کریسمس نزد ما آمد آقای جواد و همسر گرامی و دختر ِ چشم سیاهشان به همراه مهمان عزیز از ایران رسیده از پاریس به اینجا آمدند. با وجودیکه مهمانان پاریسی ما دست به سفرشان خوب است و مدام در گشت و گذارند از جابلقا تا جابلسا با موتوسیکلت ِ غول پیکر و ماشینِ ِ غول تر از موتور ِ بیابان رو و طیاره ی شخصی  همه جا در سفرند اما اینجا خانه ی ما هر چند سال یکبار به هزار خواهش و تمنی سر می زنند.
بگذریم. آلمانی ها برای آرزوی سال نو، بهم می گویند خوب به سال نو سُر بخورید. من هم به شما عزیزان بهتر از جانم می گویم به سال دوهزارو دوازده میلادی خوب سُر بخورید نه آنجوری که دست و پایتان بشکند یا خدای نکرده کار به بیمارستان و اینجور جاه ها بکشد.
از آرزو که مالیات نمی گیرند! بگذارید مثل هر سال آرزو کنم، سال جدید میلادی سال بی ولایت فقیه سال بی سپاه قدس و سال بی جمهوری گوریده و پوسیده ی اسلامی باشد. آمین یا رب العالمین.

کم کمک باید بروم و آماده شوم برای خوردن و نوشیدن و آتیش بازی.
نازنین و آن دخترک چشم سیاه ما تا بخواهید ترقه برای ترکاندن و هوا دادن خریده اند.



می روم تا بیاد شما اولین نوشیدنی ِ آب معدنی را بالا بیندازم و اولین فشفشه
 برای رنگین کردن آسمان تیره و تار شما به هوا پرت کنم. فدای همه ی شما.

هشدر خان آلمان www.aoja.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: