۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

آفرین برتو و مقاومتت.



http://news.gooya.com/didaniha/archives/2010/11/113068.php
زنی با اسلحۀ ترازوی عدالت

ه . لیله کوهی

نسرین ستوده زنی، که تنها سلاح اش ترازوی عدالت بود. در بیداگاه عدالت ستیز، قربانی ِ بی قانونی ست.
آهای مدعی یان عدالت "اسلامی" چرا کور وُ کر شده اید. چشمتان را باز کنید و گوشتان را به ناله های این دو مادر پیر بسپارید و به افسوس خواهر و نگرانی شوهر نگاه کنید. ببینید چطور حالتان منقلب می شود. آیا قلب تان از جنس سنگ های سخت کوهستان است.؟
بگمان من نه.! چون سنگ های کوهستان با ریزش باران های پاییزی شسته و صیقل می خورند و نرم می شوند. اما قلب شما نه.
 نه، با هیچ بارانی شسته و صیقل نمی خورد و نرم نمی شود. آقای خامنه ای "رهبر مسلمانان ِ جهان"! آقای لاریجانی رییس دیوان عالی کشور. شما که نماینده خدا و عدالت خداگونه! در جمهوری اسلامی هستید. لحظه ای وقت بگذارید پس از نماز صبحتان این فیلم کوتاه مصاحبه با این دو مادر پیر را ببینید و بشنوید. شما یی که پس از هر نماز ِ صبح برسر سجاده، دست های آلوده به خون ِ هزاران انسان بی گناه را بسوی آسمان دراز می کنید و از خدایتان التماس آمرزش می طلبید درنگی به این مصاحبه شوهر و خواهر که از بیدادگاهیتان حرف می زنند. که چطور ده ها محافظ مسلح در کنار شان این ملاقات چند لحظه ای را سازمان می دهند و مراقب اند تا کاغذ و قلم و اسلحه ای رد و بدل نشود. که مبادا نسرین ستوده از درون زندان "اسلامی" تان قیام کند و پایه های اسلام ناب محمدی را به لرزه درآورد.
 هرچند شما به هیچ کدام از میثاق های بین المللی و عهدنامه های جهانی را که امضاء بر زیر آن انداخته اید پایبند نیستید. و به یقین به میثاق خدایتان هم بایبند نیستید. زیرا با همان میثاق ها دست می برید و سنگسار می کنید و به تیرک اعدام آویزان می کنید. نمی دانم به چه چیزی باید قسم تان داد.
آقای خامنه ای! لحظه ای فکر کنید این زن اگر دختر شما می بود. حاضر می شدید. دیگران با او اینگونه رفتار غیر انسانی کنند. لحظه ای اندیشیده اید.؟ که بر این زن وکیل دادگستری چه گذشت. علیرغم همۀ التماسی که اطرافیان از او می کنند. نسرین ترا جان مادرت دست از اعتصاب غذا بردار اما او حاضر نیست حتی بخاطر مادرش و بخاطر بچه های کوچکش لب به آب هم بزند.
"آقای خامنه ای"! به این بیندیشید این حکومت ابدی نیست. وای به روزی که بر افتد.
با این همه خشم فرو خفته وُ نهان چه بروزتان خواهد آمد.

هشدرخان آلمان
www.aoja.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: