۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

طراحان بزرگ جهان بروند غاز بچرانند.


کراوات ذالفقار به بازار آمد.


ه . لیله کوهی

من همیشه اعتقاد داشتم از میان مردان و زنان مسلمان کشورمان روزی یک مخترع با استعداد ظهور خواهد نمود و طرحی را به جهانیان عرضه خواهد کرد. که ما بتوانیم به آن افتخار کنیم و به غرب و جهان کفار بگوییم، در عرصه طراحی هم خود کفا شده ایم و نیازی به طرح های کفار از خدا بی خبر نداریم.
آقای «همت کمیلی» که جد اندر جد کاشف و مخترع بودند.
جد پدری ایشان «آسید هاشم کمیلی» هم کاشف دعای کمیل بودند.
این آقا همت ما! هم با الهام از جد پدریشان، همت بخرج دادند از روی ذالفقار «علی» شمشیر زن ِ عربستان،  یک کراوات دوسر طراحی کردند. که به گمان من یکی از بهترین طرح های موجود جهان است و زیبایی آن شهره آفاق خواهد شد.
البته همانطور که یاد آورشدند این کراوات در خدمت خشونت و مروج جنگ نیست بلکه ظاهر زیبا و نقش و نگار عربی اش همه و همه در خدمت زیبایی و صلح و دوستی خواهد بود. و در روایات هم آمده که حضرت «علی» (ع) ذالفقار را فقط زیب گردن مبارک می کردند و فتوحاتشان درجنگ های معروف خیبر جنگ علیه منافقین بادست خالی و توکل به الله پیش رفته.
شنیده ام پس از پخش اینتر نتی طرح کراوات آقای «همت کمیلی» طراحان بزرگ دنیا «جورجیو آرمانی» و «دلچه و گابانا» و «گوچی» در نقشه ی طرح های جدیدی از روی اسب حضرت محمد «بُراق» و اسب حضرت علی « دلدل»  و اسب امام حسین « ذوالجناح» برای کراوات مدل امسال خود هستند که بتوانند با طرح آقای «کمیلی» رقابت کنند. اما زرشک!

هشدرخان آلمان
معرفی طرح آقای «همت کمیلی» و کراواتش در سایت های ایرانی بر گرفته از "عصر ایران"

عصرایران: کراوات اسلامی ، ابداع یک ایده پرداز ایرانی که با الهام از شمشیر ذوالفقار امام علی (ع) طراحی و به حدیث قدسی «لافتی الاعلی لاسیف الا ذوالفقار» مزین است ، دراداره ثبت مالکیت های صنعتی ایران به صورت اظهار نامه ثبت شده است.
مخترع این طرح آقای همت کمیلی می گوید: طرح کراوات اسلامی بر اساس این واقعیت که در جوامع اسلامی و به ویژه درکشور ما، بسیاری از علمای اسلامی ومراجع عظام استفاده از کراوات را به دلیل مشابهت ظاهری با غیر مسلمانان جایز نمی دانند ،ارایه شده و علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری کراوات، مبتنی بر ارزشهای اسلامی است. این طرح به تائید برخی ازآیات عظام هم رسیده است.
مخترع کروات اسلامی در توضیح این کروات گفت: باید توجه داشته باشیم استفاده از این کروات به هیچ وجه به معنای ترویج خشونت نمیتواند باشد به دلیل اینکه ذوالفقار امام علی(ع) هرگز در خدمت خشونت نبوده و آن شمشیر همواره برای دفع ظلم و ترویج عدالت به کار رفته است ، لذا جا دارد که ما شمشیر ذوالفقار را مقدس بشماریم و نمادی از آن بعنوان کروات اسلامی مورد استفاده قرار بدهیم.

هیچ نظری موجود نیست: