۱۳۹۲ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

نامۀ کوتاه ِامام ره از آن دنیا

بیست و دونیم  ِ بهمن!

ه . لیله کوهی

پیام حضرت امام ره از کنار دروازه بهشت به دروازه طهران:
امت باقی مانده مسلمان ایران انشاء الله خداوند تبارک و تعالی همۀ شما را آدم بکند.
ما که سی و پنج سال قبل انقلاب اسلامی کردیم و آن خدا بیامرز را از ایران بیرون کردیم و این امت همیشه در صحنه را اینطور در جهان دارای عزت و آبرو کردیم!
و اینهمه ارث نفت برایتان باقی گذاشتیم، شماهم کمی تحمل سی و پنج ساله بکنید اینقدر به سرو کله ی همدیگر نزنید.
دیشب از بیت سابق ما نامه ای بدستم رسید که این دولت شاه کلید که همان دولت تدبیر و امید باشد، که بی بی سی برایش ستاد انتخاباتی تشکیل داده بود و آقای "مسعودبهنود" هم صف نگهدارش بود. برای شما امت مسلمان همیشه در صحنه سبد کالا درست کرده، اما شما برای گرفتن آن سبد ها آنقدر از سر و کول همدیگر بالا رفتید که همه ی تخم مرغ های داخل سبد شکسته شده و کیسه های برنج پاره شده و کف خیابانها ریخته که البته به حول قوه الهی سال دیگر همه خیابانهای ایران برنجزار خواهد شد و ما دیگر در حکومت اسلامی کمبود برنج نخواهیم داشت و اینهم از تدبیرِ دولت تدبیر است.
با این وجود  من به شما نصیحت می کنم آرام باشید خوب باشید منظم توی صف به ایستید با تربیت باشید بعد از سی و پنج سال هنوز بلد نیستید مثل یک بچه مسلمان خوب توی صف به ایستید خب اصلا چرا زنده اید بمیرید بیایید همینجا پیش خودم امت بهشت و جنهنم را تشکیل دهید در غیر اینصورت من توی دهن آن امت می زنم که نتواند خوب توی صف به ایستد.

والسلام وعلیکم و رحمت الله وبرکاته. ال روح الله ال موسوی ال خمینی ال ره


هشدرخان آلمان

هیچ نظری موجود نیست: