۱۳۹۲ مهر ۲۶, جمعه

خطر! خطر!

اسلام در خطر بود!

ه . لیله کوهی


چه کارهای عجیب و غیر اخلاقی می کنند این اروپایی ها!؟
سنگ مرمر تراشیده ی داوُد روی دیوار سالن بزرگ کنفرانس در ژنو همه را به چاره اندیشی واداشت.
 آخه چه معنی دارد، آن آقا داوُد را بردید لخت وُ عور آن بالای رَف نشاندید که چی بشود؟ تازه آنهم با آن ناز وُ ادا و آن حالت دست و پایش که عشوه ازش می بارد.
 خدا را شکر به احترام اسلام عزیز یک پرده ای جلویش کشیدید والا ممکن بود ستون اسلام روی سر 5+1 فرو بریزد و ما از شرِ، اتم وُ غنی سازی و این حرف های تکراریِ بی حاصل  راحت بشویم.
درِ گوشی فقط برای آنهایی که هنوز اصلاح طلب نیستند می گویم:
خانوم هشتون، اسمش را به زینب پشتون تغییر داده و شوهرش هم تازه ختنه شده با لنگ همان دور وُ برِ جلسه برو بیا می کند تا اعتماد سازی را به نهایت برساند.
 در حاشیه ی یکی از جلسات 5+1 قول ختنه ی خیلی ها را
هم به بیت آقا داده اند. وقرار شد تعدادی دلاک از ایران با وسایل لازم به اروپا فرستاده شوند و آقایان را به نوبت یکی پس از دیگری ختنه کنند.
از "بنده منزل" شنیده ام که می گفت آقا جواد خودمان در فیسبوک گفت، من سه بار رفتم ژنو این سالن رو از نزدیک دیدم همچین مجسمه ای نداشت این عکس فتوشاب است. حالا من میگیم آقا جواد اولاً این ژنو، تنها آن سالن را ندارد دوماً فرض بگیریم حرف شما درست و آن عکس هم فتوشاپ است.سوماً مگر در اصل موضوع فرقی می کند که مثلاً، فتوشاپ نبود این آقایان کار دیگری می کردند؟ مگر همین زینب خانوم پشتون در این چند ساله هر روز دامنش پائین تر کشیده نشد؟ یا بالای یقه اش بسته تر! خب همین است دیگر اینها برای صلابت اسلامشان ازاین امر ونهی ها کم نکردند و این اروپایی هاهم بخاطر این اتم کوفتی کم کوتاه نیامدند.
ملاحظه بفرمایید این دوعکس را قبل از اعتماد سازی بعد از اعتماد سازی.

هشدرخان آلمان. www.aoja.blogspot.com 

هیچ نظری موجود نیست: