۱۳۹۲ فروردین ۱۳, سه‌شنبه

ناب ترین اسلام جهان، اسلام ایرانی!


اسلام ما اسلام ترین اسلام هاست!

ه . لیله کوهی


مثل همیشه ساعتی از شب را وبگردی می کنم. ولگردی نه جانم! وبگردی بله درست شنیدید! وبگردی، بگذارید قبل از هرچیز سنگم را با شما وا کنم  این کج خیالی تاریخی ما ایرانی ها، همیشه با ماست. که در مورد آدم ها آن جنبه ی خیلی بد یا خیلی خوبش را    می بینیم. یعنی آدم ها یا سیاه اند یا سفید. رنگ دیگری برای ما وجود ندارد در باره موضوعات اجتماعی و سیاسی هم اینطور می بینیم! سیاه و سفید. همیشه یک دشمن خارجی هم یکجایی دور و بر ما است. اگر نباشد کار ها خوب پیش نمی رود. چون هیچ وقت چیزی را در خودمان جستجو نمی کنیم همیشه آن دشمن خارجی می آید سر بزنگاه کارها را خراب  می کند و می رود.تا کار ما به موعظه و پند و اندرز و این حرف ها نکشید بروم سر اصل مطلب آره داشتم می گفتم: وبگردی، نه ولگردی! من آدم این حرف ها نیستم یعنی اهل ولگردی نیستم!نه اینکه بدم بیاید و بخواهم جاه نماز آب بکشم! نه، بجان حضرت عالی من این کاره نیستم. خوب و بدش موضوع دیگری ست که مورد بحث ما نیست. من همیشه میان محل کار و خانه در ترددم، کار، خانه، خانه، کار!                                               بگذریم بعد از شام کمی تلویزیون بازی از این کانال به آن کانال برنامه ی مورد علاقه ای باشد به تماشایش می نشینیم بعدهم هرکدام از ما میرویم سراغ سر گرمی های خودمان اینترنت.                           تقریبا هرشب به چند سایت همیشگی سری می زنم اگر حال و حوصله و وقتی باقی ماند مثل حالا می افتم بجان این و آن مخصوصا اسلام عزیز که من ارادت دیرینه خدمت شان دارم. قربانش بروم روزی نیست که گاف ندهد وما را از کوره بدر نکند. خب اینجاست که من هم عصبانی می شوم و چند کلفت بارش می کنم.باورکنید هیچ پدر کشتگی با اسلام عزیز ندارم. اتفاقا پدرم از آن نماز شب خوان های حرفه ای بود. جای مهر روی پیشانی اش با داغ کردن انبر و اینجور چیزها درست نشده بود جای مهرش  مال آن موقع هایی بود که بخاطر آن لکه کبود روی پیشانی به کسی جایزه نمی دادند. مثلن بشود رییس فلان اداره یا مدیر کل بهمان وزارتخانه بنابراین عصبانیت من بخاطر سوتی های اسلام عزیز است نه از روی پدر کشتگی.خود بنده در جوانی همۀ بدهکاری هایم را به اسلام عزیز پرداخت کردم وایشان از بنده هیچ طلبی ندارند. لابد می گویید چه می خواهم بگویم که جان شما را به لب نرسانده و هی از این شاخ به آن شاخ نپرم. راست می گویید والله این هم از تعلیمات اسلام عزیز است هر وقت می خواهد حرفی بزند صد ساعتی مقدمات می گوید از زمین و زمان حرف می زند تا برسد به اصل مطلب که همان صحرای کربلا و کوفه و دوطفلان مسلم و اینجور چیز ها که هزار و سیصد سال است دارد از ما اشک می کشد. هنوز که هنوزه تشنگی اش برطرف نشده. زیاد موعظه نکنم بروم نقطه سر سطر. شکی ندارم همه ی شما کشور مراکش را خوب می شناسید؟ از کشور های مسلمان است که این بلال اذان گوی پیغمبر ما مال همانجا ست. از این کشور مسلمان تر من کشوری سراغ ندارم. دیشب داشتم  ولگردی می کردم! آخ ببخشید اشتباه شد وبگردی این تخم لق را شما کاشتید از بس گفتید ولگردی ولگردی این کلمه هم افتاد توی دهانم. بازم مثل اسلام عزیز دارم حاشیه می روم. آره داشتم وبگردی می کردم ویدئو کلیپی را دیدم بسیار زیبا که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم. سئوال من از اسلامیست های وطنی این است آخر چرا ما اسلامی تر از این مراکش مسلمان هستیم؟ که در روز روشن توی یک مرکز خرید بزرگ و قشنگ، زنان و مردان پیر و جوان و کودک بدون حجاب اسلامی با لذتی وصف ناشندنی در طبقات مختلف این مرکز خرید همه با هم در حال رقص و پایکوبی اند.اما در کشور ما که اصلا ربطی هم به اسلام نداشت، بیچاره دختران و پسران ما باید هر روز مورد تحقیر و توهین این گشت و آن ستاد "امربه معروف و نهی ازمنکر" یا هزار ستاد کوفت و زهرمار دیگرمورد بازجویی وضرب و شتم قرارگیرند!.
لابد: اسلام ما اسلام ترین اسلام ها ست!.
با هم به تما شای این فیلم کوتاه رقص و آواز مسلمانان مراکشی بنشینیم.روی نوشته ی یوتوپ ماوس تان را فشار دهید پس از کمی تحمل بعداز آگهی اول و ادامه.http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pO7M-RODp2o#!
هشدر خان آلمان www.aoja.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: