۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

حسین کربلا دستگیر شد.


امام حسینی که در سالگرد عزای خود بازداشت شد!


ه . لیله کوهی

چیه چرا ازاین جمله ام تعجب کردید! مگر عکس بالای صفحه را ندیدید؟.
باور کنید این آقای سردار، ماموردرمانگاه یا بیمارستانی نیست. بلکه مامور حفاظت نظم و امنیت کشورهستند. و حال این آقای سبزپوش امام حسین خودمان با آن شمشیر و کلاهخود وسپر، بهم نخورده بلکه خیلی سالم و سرحال هستند. فقط پس از دستگیری کمی دمغ شدند. خب اگر امام حسین و یاران کوفه و کربلای شان هم سبز به پوشند به نظم و امنیت کشور آسیب می رسانند.
پس مثل این امام حسین باید دستگیر شوند و اجازه ی استفاده از شمشیرشان را هم ندارند. آن شمشیر وسپر وکلاهخود باید غلاف شود. در غیر این صورت بقول سردار"رادان" کهریزکی می شود. حالا می خواهد امام حسین باشد یا دو طفلان مسلم یا حضرت زینب فرقی نمی کند نظم آسایش مملکت بسیار واجب تر از سبز پوشیدن امام حسین و دارودسته اش است. امر امر آقاست امسال امام حسین سبز پوش نمی خواهیم . همه باید شمر شوند. "کشور فقط به شمر احتیاج دارد".
لاکن همین شمرها بودند سی سال کشوراسلامی ما رو نگه داری کردند. ما مظلومیت می خواهیم چه کنیم. لاکن درصدراسلام حضرت علی هم سرخ می پوشید سواردولدول می شد وبا شمشیر دوسر زهره می ترکانید. 
و امام حسین هم در صحرای کربلا سواربر ذوالجناح سرخ می پوشید. آن عباس دست بریده هم سرخ می پوشید. لاکن همه باید سرخ و سیاه به پوشند.
پس بکشید این امام حسین های سبز پوش را. واسلام عیکم و رحمت الله.

هشدر خان آلمان

هیچ نظری موجود نیست: